Rehab

“Only a kind person is able to judge another justly and to make allowances for his weaknesses. A kind eye, while recognizing defects, sees beyond them.”

I break down as you walk away..


Mi-ai taiat sufletul in doua….si ai continuat sa-l transezi de-a lungul anilor…ti-ai batut joc de mine si te-ai gandit numai la tine, numai la ce simti tu, te-ai gandit numai la ce simti tu fata de Ea…nu te-a durut nimic…nici pumnul care mi-a spart nasul, nici palma care mi-e sagetat fata atatia ani de zile.Nu te-ai gandit nici macar o secunda ca sunt un suflet…tineai mai mult la cainii tai, la masinile tale si la femeia pe care ai pierdut-o…DIN CAUZA TA!!!...te-ai pisat pe educatia mea, ai lasat totul in seama lu’ mama, ai dat vina pe ea pentru tot, si inca dai vina pe Ea….esti infect!!!!Din cauza Ta sunt asa….ma lupt din rasputeri sa nu ajung ca tine….ESTI INFECT!!traiesti degeaba….

Cum ai putut 16 ani de zile sa dai intr-o fiinta cu atata ura si dezinvoltura????CUM???sunt parte din tine….seman cu tine si totusi ai reusit sa ma mutilezi, imbecilule!!!!....Imi esti tata dar sper sa putrezesti in Iad!!!....De asta esti un ratat…ca ai facut atata rau si te-au ajuns blestemele mele…Ne-ai facut atata rau incat imi doresc sa nu existi….sa nu fi existat vreodata….chiar daca asta presupunea sa nu exist nici eu…preferam asta…!!!Ai avut o femeie….DOAMNE!!...o femeie loiala si devotata…te-ai pisat si pe ea….BOULE!!!o venerezi acum….DA, e frumoasa…prospera…femeie de success…are ce vrea….ma tine pe mine, intr-un oras dificil….tu nu o mai faci demult si nici nu ai fi facut-o vreodata pentru ca....dupa cum am mai spus...te gandesti numai la TINE :)….si nu as fi avut nevoie de banii tai [care nu exista] cat am avut nevoie sa imi fii TATA….Ai continuat sa fii un betiv, sa uiti de “fosta” familie….sa uiti ca am reusit sa te iert pentru ce mi-ai facut…si Mama la fel…te-ai gandit numai la tine….

Ne ruinezi vietile, [cel putin pe a mea]…chiar si acum…dupa “moarte”….pentru mine esti mort de tot…cat ti-a pasat tie de mine si de sentimentele mele 16 ani, atat imi pasa si mie de tine….esti NUL pentru mine…

M-am nascut fara tata...si fara TATA o sa fiu de acum inainte….Mi-e dor de tine de mor, dar in acelasi timp mi-e MULT mai greata de tine....;)


0 comments:

Post a Comment