Rehab

“Only a kind person is able to judge another justly and to make allowances for his weaknesses. A kind eye, while recognizing defects, sees beyond them.”

Blue eyes .. Blue eyes ...


Daca imi mai fortez norocul s-ar putea sa nu mai "inot" in ochii aia albastri. Doar asa fac mereu..trebuie sa stric eu absolut totul si sa-mi dau drumul la gura cand totul ar putea sa decurga 'smooth&silky'. Dar eu nuuuu. Eu,cea a carei parere este ca daca spui ce gandesti si simti persoanei in cauza,totul va fii bine. Dar nu e adevarat.Aici e ca la loterie..o loterie la care am anticipat mereu ce se va intampla,daca o sa castig sau nu, dar totusi am riscat. Dar am avut si pentru cine sa risc. El e asa...cum sa va zic..un tip foarte special,pe care nu credeam ca o sa-l intalnesc si totusi l-am intalnit, cu care nu credeam in veci ca o sa ma intalnesc,si totusi m-am intalnit. Am avut ocazia,in acele doua zile in Bucuresti, sa port niste conversatii cu un om care m-a facut sa vad ca nu sunt atat de culta pe cat ma cred. Dar mi-a redat speranta ca totusi oamenii inteligenti si cu capul pe umeri nu au disparut de tot. Acest...barbat,pentru mine este baiat.Arata mai tanar decat este,dar gandeste mai matur decat arata. Omul asta a vazut mai multe pana la 30 de ani decat a putut sa vada un "ghertoi" cu bani de varsta a treia,care vorba aia e trecut prin viata. Imi amintesc cum stateam fata in fata, el vorbea,dar cine era atent? Ma chinuiam sa nu ma uit in ochii lui,dar era imposibil. Oricine ar fi de aceiasi parere ca si mine daca ar vedea ochii aia. MARI si de un albastru-turquoise, care ma faceau sa ma simt ca si cum as fii pe o insula pustie undeva in arhipelagul Canare. Am fost foarte impresionata si de atitudinea lui de dupa intalnire. Altfel decat cea a obsedatilor peste care am dat pana acum. Sau poate o fii si el vreun obsedat, dar sunt prea mica pentru el si nu se risca. Foaaarte amuzant aspectul. In sfarsit, oficial, promit ca nu o sa-l mai hartuiesc, mai ales cand sunt in stare avansata de ebrietate. Trebuie neaparat sa renunt la sportul asta ca dauneaza grav vietii sociale si sentimentale.Desi mi-a zis ca diferenta de varsta dintre noi este prea mare, in cazul asta, sunt optimista. Da' ce Dumnezeu? Merit si eu unul cu ochii ca marea,nu? I keep my fingers crossed..Mai e o luna:)

2 comments:

Mai Miu astia cu ochii ca marea is cam periculosi.Tre sa stii sa inoti.Si eu cum nu am stiut...

 

lasa Miu ca imi iau pernute ajutatoare;;)

 

Post a Comment